Samodzielna Referentka Administracyjna / Samodzielny Referent Administracyjny

PGE Dystrybucja S.A. Oddział Skarżysko-Kamienna
Skarżysko-Kamienna
PGED/OSK/52/2025

Twoje zadania:

  • Prowadzenie obsługi urządzeń i aplikacji biurowych, kalendarza spotkań, podróży służbowych, przygotowanie i obsługa spotkań wewnętrznych i zewnętrznych.
  • Przygotowywanie materiałów i prezentacji oraz protokołowanie narad kadry kierowniczej.
  • Obsługa głównej skrzynki ePUAP, prowadzenie książki Kontroli Zewnętrzych.
  • Prowadzenie obsługi Dyrekcji Oddziału, a w szczególności załatwianie spraw związanych z korespondencją wpływającą do Dyrekcji Oddziału, przygotowywanie pism o charakterze ogólnym i okazjonalnym, przyjmowanie gości, kierowanie interesantów do właściwych osób, organizowanie posiedzeń, narad i spotkań Dyrekcji Oddziału poprzez rozsyłanie zaproszeń /zawiadomień, rezerwowanie i przygotowywanie sal, itp/, dokonywanie rozliczeń finansowych z tytułu podróży i spotkań służbowych Dyrekcji Oddziału.

Nasze wymagania:

  • wykształcenie minimum średnie o profilu ekonomicznym lub administracyjnym
  • dobra znajomość pakietu MS Office
  • mile widziane doświadczenie w obsłudze klientów

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Przyjazną atmosferę pracy
  • Pakiet benefitów pozapłacowych

Benefity:

  • Program emerytalny
  • Dodatkowe świadczenia socjalne
  • Dofinansowanie wypoczynku
  • Dofinansowanie wakacji dzieci

Na aplikacje czekamy do 17 grudnia 2025 r.

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest PGE Dystrybucja S.A. (adres: ul. Garbarska 21A; 20‑340 Lublin). Jednocześnie informujemy, że klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania przez nas Pani/Pana danych osobowych w procesie rekrutacji jest dostępna na stronie https://pgedystrybucja.pl/polityka-prywatnosci/dane-osobowe/klauzula-informacyjna-dla-kandydata-do-pracy.

Aplikuj na to stanowisko

Udostępnij tę ofertę: